Instargam

Facebook

czwartek, 5 maja 2016

Na pierwszy rzut idą matowe błyszczyki.


Zamówiłam, dotarły do mnie po 3 tygodniach. Każdy z nich kosztował 3,72 zł.

Sprzedawca oferuje szeroką i ciekawą gamę kolorystyczną.
Skusiłam się na 6 kolorów, dwa jeszcze płyną.

Kolor 10- piękny delikatny fiolet, który przypomina mi błyszczyk Lip Lava „ Shockwave z Makeup Revolution. Znaczna różnica to oczywiście cena. Jest bardzo wodnisty i delikatny, aby uzyskać takie krycie, położyłam trzy warstwy. Po dokładnym wyschnięciu ładnie się utrzymuje.




Kolor 08- dosyć niespotykany, ale przez to bardzo ciekawy. Połyskujący niebieski.
Jest matowy, posiada mikroskopijne drobinki, które delikatnie odbijają światło i nadają ciekawa strukturę.
Przyznaję, że w żadnym stacjonarnym sklepie nie znalazłam takiego koloru.
Niestety ma najgorsze krycie ze wszystkich, po nałożeniu cienkiej warstwy polecam siedzieć z otwartą paszczą do całkowitego wyschnięcia i nałożyć kolejną. Na zdjęciu 4 warstwy.



Kolor 05- czerń.
Cóż tu dużo pisać, intensywna czerń, nałożona na czarną konturówkę nie do zdarcia.
Idealna na odważną imprezę ;)
Minusem jest to, że wysycha najdłużej ze wszystkich.



Kolor 33- intensywne bordo.
Uwielbiam takie kolory!
Dziś cały dzień towarzyszyła mi w pracy. Po 10 godzinnym teście wyglądała tak jak na zdjęciu.
Biorąc pod uwagę, że wcale jej nie oszczędzałam. Mam na myśli normalne jedzenie oraz picie, a także fakt, iż ani razu nie została poprawiona, jak na produkt za niespełna 4 zł, wygląda całkiem nieźle.



Dodam jeszcze, że zapach jest dosyć słodki.
Jednak przy nakładaniu na usta, kompletnie go nie czuć.
Zdecydowanie polecam te matowe pomadki, wszystkim, którzy mają fioła na punkcie ust i nie tylko;)


Wszystkie linki dodaje niżej.

Kolor 10 http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Long-Lasting-Liquid-Lipstick-Lip-Gloss-Makeup-Beauty-Matte-Lip-Tint-Pen-Lipgloss-27-Colors/32594370941.html

Kolor 08 http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Long-Lasting-Liquid-Lipstick-Lip-Gloss-Makeup-Beauty-Matte-Lip-Tint-Pen-Lipgloss-27-Colors/32594370941.html

Kolor 05 http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Long-Lasting-Liquid-Lipstick-Lip-Gloss-Makeup-Beauty-Matte-Lip-Tint-Pen-Lipgloss-27-Colors/32594370941.html

Kolor 33 http://www.aliexpress.com/item/Hot-Waterproof-Elegant-liquid-Lipstick-matte-smooth-lip-stick-lipgloss-Long-Lasting-lip-golss-Sweet-girl/32470771277.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz