Instargam

Facebook

poniedziałek, 16 maja 2016

Yao Shun- lakiery hybrydowe.

Witajcie, 
jakiś czas temu zawitały do mnie lakiery hybrydowe marki Yao Shun.

Producent oferuje nam 30 różnych wariantów kolorystycznych. 
Cena 7,63 zł. Opakowanie zawierać 8 ml produktu. 

Na przesyłkę czekałam miesiąc.





Skusiłam się na 3 odcienie. Zmieniają one kolor pod wpływem temperatury. 



Ciemniejsze kolory- zimno, jaśniejsze- ciepło.
Osobiście cierpię na wiecznie zimne dłonie, co w tym przypadku bardzo mi odpowiada. 


Cierpliwie testowałam trwałość, wykonując codzienne czynności. Nie zauważyłam żadnych śladów starć, tym bardziej jakichkolwiek odprysków. 
Na filmiku prezentacja paznokci po upływie już 10 dni. 

Od prawej: 90, 143, 127. 

Jak na zdjęciu można zauważyć, że pierwszy kolor nie pokrywa tak jednolicie, jak dwa pozostałe.

Z nim właśnie miałam najwięcej problemu przy nakładaniu. Zalecam nakładanie trzy bardzo cienkie warstwy, wtedy aż tak nie przebija.

Spodobała mi się ich zwarta konsystencja, nie rozlewają się po płytce paznokcia, co pozwala precyzyjnie domalować okolice skórek bez brudzenia ich. 

Zmienia kolor na szarość wpadającą w róż. 




Jeśli szukacie tanich hybryd, zdecydowanie możecie je zamówić. 
127 na chwilę obecną jest moim faworytem. ;)

Linki:

* kolor 90 http://www.aliexpress.com/item/Yaoshun-8ml-UV-Soak-Off-Temperature-Change-Nail-Gel-Polish-Hot-Sale-Nail-Art-Salon-Varnish/32462545453.html

*kolor 143 http://www.aliexpress.com/item/Yaoshun-8ml-UV-Soak-Off-Temperature-Change-Nail-Gel-Polish-Hot-Sale-Nail-Art-Salon-Varnish/32462545453.html

* kolor 127  http://www.aliexpress.com/item/Yaoshun-8ml-UV-Soak-Off-Temperature-Change-Nail-Gel-Polish-Hot-Sale-Nail-Art-Salon-Varnish/32462545453.html


Hybrydy zostały nałożone na base i top marki Cosmetics Zone. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz